5. januar 2014

Armbånd-forelskelse


Jeg har forelsket mig i et Kranz & Ziegler armbånd til 1.495 kr. - Altså .. Sådan virkelig for alvor jeg-MÅ-bare-eje-det forelsket!

Men da der desværre ikke lige befinder sig 1.495 kr. i min pung, hvor der står armbånd på måtte jeg jo tænke kreativt - så jeg begav mig ud i et hjemmelavet forsøg.

.. Og det endte da også sådan okay. Jeg har dog planer om at tilføje lidt flere perler og en ny magnetlås, da samlingen ikke blev så pæn pga. et mindre superlim-uheld.



Armbåndet er lavet af små antracitgrå, facetslebne glasperler fra Panduro og lukkes med en magnetlås af sølv. Jeg har brugt dobbelt smykketråd for at gøre det ekstra holdbart.
 
 
 
...............................................................
 
 
 
 
Så fik jeg sat flere perler på og justeret længden.
Jeg nåede at lave det om 3 gange, men nu er det til gengæld også blevet lige som jeg gerne ville have det.

Ingen kommentarer: